Inbjudan till Surfmästerskap


Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Hej, mitt namn är Emma Johansson och jag går tredje året på bildjournalistprogrammet i Sundsvall. Det är så här att jag läser en kurs som heter multimedia och vi ska göra ett bildspel på temat Norrland.



Jag skulle tycka att det vore jätteintressant att göra något om surfingen här i Norrland. Om jag har förstått en vän rätt så finns det några bra ställen utanför Sundsvall, i Alnö och Salfors, där folk brukar surfa ganska ofta. Och att vågorna är som bäst nu i oktober!



Han kände ingen som jag kunde ta kontakt med och så hittade jag er blogg. Därför vänder jag mig till er för att ni kanske skulle kunna förmedla en kontakt? Jag skulle gärna vilja få tag på någon eller några som surfar flera gånger i veckan och som skullle vara intressanta att följa under två veckors tid. Tror att det skulle kunna bli riktigt häftiga bilder :)



Så om ni känner någon person som ni tror skulle tycka att det var häftigt att få massa coola bilder på sig när han/hon surfar så kan ni väl be han/hon kontakta mig, alternativt ge mig numret så att jag kan höra av mig?



Mvh,

Emma Johansson

070-4832394

[email protected]



(PS: Ta gärna bort det här när ni läst det)

2011-10-05 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0